بعضی, شب ها آدم دلش می خواهد افکارِ رو مُخی اش رایک جوری بپیچانَد.
بیخیالِ قضاوت ها و اشتباهاتش باشد.
نه به گذشته اش فکر کند...
نه آینده...
بی هیچ فکر و مشغله ای...
در خلوتی دنج و شبانه دراز بکشد.
با ذهنی آرام و بی دغدغه...
نه حسرتی داشته باشد برایِ خوردن...
نه بغضی برایِ گریستن...
و نه دلی برایِ تنگ شدن...
بعضی شب ها آدم دلش می خواهد بخوابد.
ما را در سایت حرفهای ناگفته من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 161