
صدا میكنم " تــــــــــــو " را...این " جانی " كه میگویی جانم را میگیرد...!نزن این حرف ها را دل من جنبه ندارد...موقعی كه نیستی....دمار از روزگارم در می آورد......
ادامه مطلب
خـــــــــــدا …اینقدر تو خودم ریختم ،که از سرمم گـذشــت…دارم غـــــــرق میشم …دسـتت کــــــجاست!!! xa0...
ادامه مطلب